Wysyłka i zwroty

Zamówienia przygotowujemy do wysyłki zazwyczaj w ciągu 24–48 godzin od zaksięgowania płatności (w dni robocze). Po nadaniu otrzymasz e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki.

Metody dostawy i koszty

MetodaSzacowany czas dostawy*Forma płatnościCena brutto
Odbiór w sklepiedo 24 h (po potwierdzeniu gotowości)online / karta / gotówka przy odbiorze0,00 zł
Kurier InPost1–2 dni roboczeprzedpłata19,99 zł
Paczkomaty 24/71–2 dni roboczeprzedpłata19,99 zł
DHL Kurier1–2 dni roboczeprzedpłata24,99 zł
Paczkomaty 24/7 – pobranie1–2 dni roboczepłatność przy odbiorze24,99 zł
DHL Kurier – pobranie1–2 dni roboczepłatność przy odbiorze29,99 zł

* Czas dostawy liczony od momentu nadania. W okresach wzmożonego ruchu może się wydłużyć.

Odstąpienie od umowy

Każdy konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu, bez konieczności podawania przyczyny.

Aby skorzystać z tego prawa, wypełnij formularz odstąpienia od umowy (pobierz formularz) i przekaż go:

Zwrotu należy dokonać na adres:

Elpin Sp. Z. O. O.
ul. Spółdzielcza 7
05-300 Mińsk Mazowiecki

Zwrot płatności zostanie zrealizowany niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Szczegółowe informacje dotyczące prawa odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie sklepu.

Reklamacje

Jeżeli zakupiony produkt okaże się wadliwy (rękojmia), możesz złożyć reklamację.

Najwygodniej zgłosić reklamację, wypełniając formularz reklamacyjny (pobierz formularz) i przekazując go:

Formularz powinien zawierać:

  1. opis wady,
  2. okoliczności i datę jej wystąpienia,
  3. dane kontaktowe klienta,
  4. preferowaną formę rekompensaty.

Możliwe formy rekompensaty:

  • wymiana towaru na wolny od wad,
  • usunięcie wady,

lub – na wniosek klienta:

  • obniżenie ceny,
  • odstąpienie od umowy (w przypadku wady istotnej).

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania formularza reklamacyjnego.

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania